Časté otázky

Keď si dnes objednám, kedy mi zásielka dorazí?

    Produkty, u ktorých je uvedené, že sú skladom........všetky objednávky spracovávame nasledujúci pracovný deň a predávame prepravcovi. Do 48 hodin je Vám zásielka doručená.

    Produkty, u ktorých je uvedená iná dodacia lehota.....podľa uvedenej lehoty, z pravidla 5 pracovných dní je zásielka doručená do našich skladov od výrobcu, tj. 6 deň predávame prepravcovi a nasledujúci pracovný deň je Vám zásielka doručená.

    Po Českej republike z pravidla do 2 pracovných dní od objednania (podľa zvoleného dopravcue), na Slovensko do 3 pracovných dní.   

 Ako viem, že ste prijali objednávku?

    Na Váš e-mail, ktorý ste zadali v objednávkovom formulári, príde automaticky potvrdenie objednávky.

Objednávku som odoslal, ale potvrdenie na e-mail nedorazilo.

     Dôvodov môže byť niekoľko:

  • Môže byť zaplnená schránka a prijatie nových emailov nie je možné – skúste odmazať staré emaily
  • V zadanom emaile mohol byť preklep – potvrdenie vám nedorazí, pre overenie nás môžete kontaktovať (email: info@byttextil.cz )
  • Potvrdenie objednávky bolo označené poštovým klientom ako SPAM – skúste sa pozrieť do spamovej zložky
  • Objednávka nebola riadne odoslaná, pre istotu nás môžete kontaktovať

 Ako viem, že ste mi odoslali produkt?

     Na Váš e-mail odošleme správu o predaní zásielky prepravcovi, kde je uvedené sledovacie číslo a odkaz, kde môžete pohyb zásielky sledovať.

Pokiaľ si objednám obliečky nad 185 €, nebudem skutočne platiť žiadne poštovné?

Áno, pri objednávke nad 185 € sa Vám na faktúre objaví nulová položka za dopravné a to u všetkých prepravných spoločností. 

Čo robiť, keď potrebujem upraviť rozmery obliečok?

Neváhajte nás kontaktovať s otázkou !!! U mnohých dezénov sme schopný poupraviť veľkosť vankúša aj prikrývky. Nie sme schopný len pri dezénoch, pri ktorých už nie je látka k dispozícií popr. sú už skladom našité súpravy.

Vybral(a) som si na Vašich stránkach dezén, ale nie je u neho v ponuke môj rozmer. Môžem si ho napriek tomu objednať?

Pokiaľ na uvedenej stránke nie je Vami požadovaný rozmer, tak si ho bohužiaľ objednať nemôžete, napriek tomu sme u niekoľkých dezénov schopný zaistiť ušitie, ak je dostupná látka, preto nás prosím kontaktujte..............UŠITIE INÉHO ROZMERU NIE JE MOŽNÉ U VŠETKÝCH DEZÉNOV.

Ako mám postupovať pri reklamácií?

Pokiaľ sa na výrobku vyskytla vada, určite sa na nás môžete obrátiť s reklamáciou. Pošlite nám prosím výrobok spoločne s dokladom (kópia nákupného dokladu), alebo kontaktnými údajmi na Vás spolu s Reklamačným listom (nájdete viac v obchodných podmienkach) a stručným popisom vady. Reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom čase.

Zásielku aj s dokladmi adresujte na firmu: BRONAL s.r.o., Srdov 9, Liběšice, 41145 Uštěk

Nenašli ste tu odpoveď?

 

Pokiaľ ste tu nenašli odpoveď na Vaše otázky, neváhajte sa na nás obrátiť:

Email: info@byttextil.cz

Tel./fax:: +420 736 611 462